E kreativ og elske å værr impulsiv


søndag 31. mars 2013

Et lite påskebesøk

(English Summary at the end of the Post)



Sjå kim som plutselig kom på besøk på plenen vår i dag:


Det var ein nabo som hadde påskebesøk.
Litle Ella e ganske så ny, ca 2,5 mnd gammel.

*smelt*


Hu e av samme rase som mine er; Tibetansk Spaniel
og ligne ganske på Silver då han var liten.


Silver syns det var heilt storveis.




 Ella likte Silver og:


 Selina derimot...not so much!
Eg trur det var ein blanding av sjalusi og at hu var litt redde.

Hu var ikkje stygge mot valpen altså, men holdt seg veldig på avstand :)

Derfor ingen bilder av henna.
Måtte ta med henna her i dag og da,
så då får dåkke et eg tok på hytta tidligere i påsken:


Samme bildet uten polaroid-effekten:



Det blei mange bilder her i dag ja, klarte ikkje heilt å styre meg visst.

Eg skikkelig liker polaroideffekten.
Det finnes mange forskjellige redigeringsprogram.
Eg like veldig godt det eg har brukt her, kun for å lage polaroid av bildene dine.
Det blir kopi av de opprinnelige bildene, og effekten kan forandre seg fra bilde til bilde
(sjøl om du bruke samme originalbilde)

Det kan lastes ned gratis ved å bruke denne linken.




A Visitor  on our Lawn today.
Soooo cute!
She is also a Tibetan Spaniel, as our dogs.

Silver loved her, Selina....not so much :)

You can also get the Polaroid effect by downloding this program for free.
It makes a copy of the original Photo.

 




5 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Sååå SØTE!!
Søte lille valpen :)

..det er da man får lyst på en til (du har jo 2, men jeg har jo b a r e 1) hihihi

Trine sa...

Nydelige altså.

hobbyvimsa sa...

Å så nusselige alle sammen.

Herligste bilde av deg og prinsen på face også:)

Ønsker dere en fortsatt fin påske:)

Klem Linda:)

Ruths datter sa...

Kjempeskjønne. Smelt..ikke så rart det.
klem

Birgitte sa...

Søte og fine alle tre :)