E kreativ og elske å værr impulsiv


mandag 18. mars 2013

1 000 takk for hjelpa!

(English Summary at the end of the Post)


Kjente eg blei så glad for at så mange av dåkke tok dåkke bryet
 med å hjelpe meg med å velge i forrige innlegg.

Det var alternativ nr. 1 som definitivt var det mest populære,
så nå har eg satt i gang med å sy samen.

Fekk lyst te å gi ein av dåkke ein oppmerksomhet som takk for hjelpa,
så eg sydde nåken grytekluter i nåken av de samme stoffene som teppet.

Eg tenkte på ka som kunne værr mest "forsiktig" og passe inn i flest hjem.
Her e resultatet:


 Grå, svart og kvit må vel værr bra?

På baksida brukte eg et ganske praktisk stoff. Det e fra samme kolleksjonen.
Eg syns det blei litt mørkt te teppet, men perfekt bakpå grytekluter:


De blei ganske store da, ca 30x30 cm.
Eg forstår nå koffår standard størrelse e ca 20x20 cm...
Disse dekke nesten heile skapdøra på kjøkkenet mitt:



Så var det kim som ska få disse i posten då.
Ved hjelpa av random.org (for å værr heilt rettferdig)
kom eg fram te at det var Barbro som skulle få gryteklutene.

Hu e den harlige dama bak den flotte og inspirerende bloggen 

Hu er faktisk ei av dei eg har fulgt siden eg begynte å blogge
og eg har vore så heldig å treffe henna live.

Hu har alttid nåken kreativiteter på gang og e skikkelig inspirerende.
Denne jenta like å lage te selskapeligheter, 
så kanskje det kan passe med nåken superstore, tjukke grytekluter?
Hvis ikkje så kjenne hu sikkert nåken som dei kan passe hos :o)




I just wanted to thank all of you that helped me choosing the Pattern for my Quilt.
The most popular choice was Nr. 1.

I have made Potholders that I wanted to give to one of you.
Barbro with the inspireing Blog
Barbros lille atelier was picked by random choice.



4 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Så fine! Og så snill du er da:). Ha ei flott uke:).

Polyxena1981 sa...

very nice again :-)

many greetings to you :-)

Barbros lille atelier sa...

ÅÅ, så kjekt! For en hyggelig overraskelse!
De var jo bare knallfine! Du er bare god som gull:-)
Tusen, tusen hjertelig takk!!!

Stor klem

Smykkas sa...

Da får jeg rett og slett gratulerer min datter med premien.

Klem