E kreativ og elske å værr impulsiv


lørdag 24. november 2012

Mærr tegneseriekreativiteter


Eg har lekt meg mærr med tegneserier ja,
og mærr ska det bli...

Syns det e stiligt eg, og det syns til og med eldste tantejenta mi på 19.
Hu ønske seg te jul og det ska me nok klare å fikse tenke eg.

Det e fortsatt helste danske supermann det går i her,
men nå har eg tusja litt farge her og der og:


 Eg kom over heile 7 stk av disse serveringsfatene i metall og et av de e ferdige.
Fysst litt spraylakkering og så decoupage med tegneseriene.
De kan jo brukes te lysfat elle nåke og.



Eg har kledd ei hylle med tegneserier.
Det blir flærre av dei.




Jammen meg har litt flærre notatbøker fått seg ein makeover og:




Nåken blikkbokser må det jo bli og:


 Litt flærre esker:




 Nåken metallbokser har og fått gjennomgå:






Det som e litt greit med disse prosjektene e
at hvis eg ikkje får solgt de på julemarkedet så blir de fordelt mellom meg og tanteungen :o)

4 kommentarer:

Datt sa...

LoveLoveLoveIt!!

Birgitte sa...

Stilig!! :)

Seksti delt på fem sa...

Så kult, UTROLIG tøft, faktisk! Liker veldig godt. Gode julegaveideer var det også.

AvMeg sa...

Så mye tøft du har lagd :) Jeg har en gang tatt slike tegneserier på en liten barnestol - det ble også gøyalt :)