E kreativ og elske å værr impulsiv


lørdag 1. januar 2011

Bedre seint enn ikkje...

...har visst vore min filosofi denne jula.
Eg og Godgutten måtte flira då me satt og skreiv på årstallet 2010
på ein del julekuler...
ca ein halv time før me reiste i nyttårsselskap ;o)

Me var skjønt enige om at me ikkje kunne skriva 2010 i 2011...
Eg meine, HALLOOOO!


Djup konsentrasjon...
...i ca 5 min, ittepå var det å pynta oss sjøl :o)

Skrifta måtte jo uansett tørke før me kunne pynta videre:



I dag e me trøtte itte ei vellykka nyttårsfeiring.
Et aldri så lite stemningsbilde derfra:


Full sløvings med madrass, dyner og puter på golvet
snop, og filmer på tv.

Me har pynta litt videre på kulene da
(det e jo ikkje sånn at me ikkje har gjort nåke vetigt i dag må veta ;o))
Ferdige resultat komme vel kanskje i mårå.

Håpe dåkke alle samen har hatt ei storveis nyttårsfeiring.
GLEDE meg te å følga dåkke alle videre i 2011.


Og husk:
Bedre seint enn ikkje (i det heile tatt liksom).
Kanskje me alle sku prøva å værr litt mindre strenge med oss sjøl?

19 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Godt nytt år, Namaste :)

Fine bilder, under her også!!!!

Klemmer fra Stine

Frk.Eplegrøt sa...

Godt nytt år <3
og ja, vi burde ikke være så stenge mot oss sjøl.. alt trenger da ikke være på i tide og korrekt hele tida :)

hobbyvimsa sa...

Godt nytt år håper feiringen var vellykket!!Gleder meg til å følge deg i det nye året:)lekkert juletre dere har!!Ha en fortsatt fin kveld..klem Linda:)

Trollmora sa...

godt nyttår vennen! Jeg elsker den tradisjonen deres med å lage julkuler altså!

Hjertebank sa...

Ha et riktig flott, kreativt og impulsivt nytt år ;)

Bustenellik sa...

Godt forslag på slutten der :-)
Jeg har nok sagt det her i fjor, men godt nyttår ;-)

Randi sa...

Haha! Du driv på stoffhandel i sene kveldstimer du og ja? Sånn er det å vær avhengig!! :p

Heidi sa...

Godt nytt år! Jeg kjenner meg igjen, noen ganger føles det som om jeg alltid er på etterskudd og gjør ting i siste lita...men men...

Randi sa...

Bra det er uskyldige stoffer vi liker da!! :) Blir kjempespennende å se hva slags mønster og farger det blir!! Hva er blog picnic da? Hørtes spennende ut. Kanskje du har et innlegg om det? Så bra at du fant en duk til da! Mine ligger på enda de, like fine;) Ha en fortsatt fin kveld, Jeg må køye! Natta!

Lindis sa...

Ja, jeg har virkelig en produktiv dag! Går i racerfart her *humre*
Har blitt nødt til å lagre flere innlegg som utkast, ideene raser bare på.
Syns det er koselig å dele mine filmfavoritter med andre bloggere :-)
Så artig at du elsker den filmen også! Blir jo litt gamle filmer jeg skriver om, men det kan jo hende noen ikke har sett de enda ;-)

Syns det var et utrolig godt råd! Helt enig!

Godt å høre at dere har hatt en hyggelig nyttårsfeiring :-)
Hørtes ut som om det har vært en rimelig deilig kveld hos dere i dag også - man skal kose seg litt hver dag mener nå jeg ;-)

Stas at du likte trekista som jeg har malt! Liker ros vet du ;-)

Klem Lindis, Min Lille Hule

Rosa sa...

God morgen, snuppa!!

Lauper er en trøndersk spesialitet, så ikke så rart at du ikke har hørt om/ smakt det. Jeg er jo en ekte nordlenning sånn innerst inne, og er oppvokst med disse. And I <3 it!!
Tror dette skal gå fint selv om du ikke er noen stor baker. Det viktigste er å ikke være altfor raus med melet, men heller la det være en litt klissete affære, da kan jeg love deg et perfekt resultat!
Fikk tips om at de også er knallgode med godt smør og sirup, ojojojoj... ;-)

Så koselig å høre at dere hadde en toppers nyttårsfeiring! Med tilhørende sløvings i går:-)
Jeg feiret forsiktig, som planen var, og fikk jobbet en del timer med prosjektoppgaven min i går (les: endelig kommet ordentlig i gang med den). Det var veldig godt, litt roligere på den fronten nå!

Gleder meg til å følge deg også i det nye året, og kanskje vi til og med kunne fått til å møtes?? :-)

Godt nytt år og ha en deilig søndag med godgutten!

Stor klem, Rosa

Barbros lille atelier sa...

Hi, hi, herlig:-)

Et riktig godt nyttår til deg snuppa! Gleder meg til å følge deg videre, og håper vi får til et treff i år og:-)

Stor klem

Skjerstad sa...

Koselig!GODT NYTT ÅR TIL DEG NAMASTE !!Her har det bare vært sløving de siste dagene, godt det også ;)
Gleder meg til å følge deg i 2011 også :)
Klæmma fra Janne

Lillis verden sa...

Jeg stemmer for å være mindre streng mot oss selv, men det er jaggu vanskelig å "snu trenden"......... Kos deg med sløvingen, laangt inn i det nye året :) klem

3prinser sa...

Godt nytt år til deg og godgutten din!

giraffmamma sa...

Jeg er så lite streng med meg sjøl at jeg poster det som skulle komme i dag i morra.... Begynner året godt altså ;) Har vært på vareopptelling for å støtte idrettslaget så har gjort min jobb i dag, mange trøtte men konsentrerte foreldre som jobbet for barna sine. Kos deg inn i det nye året! Vi blogges! Ha en finfin start på året!

mimmi-leone sa...

Ønsker deg et riktig Godt Nytt År

Fort gjort å ta feil årstall, det har jeg gjort en rekke ganger også.
Og enig med deg, viktig å ikke være for streng med seg selv eller andre..
Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

Klem fra Mimmi-Leone

Fargebarn sa...

Godt nyttår og alle gode ønsker for det nye året!
Så herlig tradisjon me å laga egne julekuler, og for en bildekavalkede under her. Så masse fint du har laga.

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Ville bare stikke innom og takke for kommentar på bloggen min. Håper du har hatt en flott jul og et flott nyttår. Gleder meg til å følge bloggen din i 2011. :)